داستان موفقیت
زمانک و افزایش بازخورد تبلیغات
سامانه ی زمانک یک سناریوی آماری تعریف کرده وآژانس مسافرتی قصرشیرین نیز در این پروژه همکاری کرده است. آژانس مسافرتی قصرشیرین به مدیریت آقای علی اسماعیلی از جمله بزرگترین و پرمخاطبترین آژانس های مسافرتی کشور، واقع در خیابان نجاتالهی میباشد که در سال ۱۳۷۰ در تهران آغاز به کار نموده است. این آژانس در زمینهی فروش بلیط هواپیما به مقاصد داخل و خارج کشور، فروش بلیط خارجی، اخذ ویزا، رزرو هتل و برگزاری تور گردشگری به داخل و خارج ایران، فعالیت مینماید.
هدف: رویت افزایش مراجعات تلفنی با استفاده از زمانک
رویکرد: تعداد ۵۰۰۰ پیامک صوتی به مدت ۲۰ ثانیه با مضمون تبلیغ برای آژانس مسافرتی قصر شیرین در ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۹۳/۱۱/۴ فرستاده شد.
نتیجه: مراجعات تلفنی آژانس در بازه ی زمانی ۱۱ الی ۱۲ روز دوشنبه مورخ ۹۳/۱۰/۲۹ حدودا ۱۲۰ تماس دریافتی، در همین بازه ی زمانی در روز چهارشنبه مورخ ۹۳/۱۱/۱ حدودا ۶۰ تماس دریافتی و در همین بازه زمانی در روز شنبه مورخ ۹۳/۱۱/۴ پس از ارسال پیامک صوتی زمانک، به حدودا ۳۶۰ تماس دریافتی افزایش پیدا کرده است.
زمانک و راهحل انتشار وایفای
اداره کل سازمان بنادر و دریانوردی، درشرف نوروز ۹۴، در هتل بزرگی در شهر رامسر و برای رفاه حال مسافران نوروزی، به یک شبکه وایفای سراسری نیاز داشت. دغدغهی وایفای سراسری این هتل پیش از ورود مسافران نوروزی و همچنین عدم وجود زمان کافی، پل ارتباطی میان این سازمان و زمانک محسوب میشود.
دیوارهای بتنی و قطور این هتل، از ورود امواج وایفای به درون اتاقها، حتی با تجهیز هر طبقه به مودم وایفای، ممانعت به عمل میآورد. عدم امکان کابلکشی به درون اتاقها، از دیگر چالشهای موجود سر راه این مجموعه به حساب میآمد. تیم فنی زمانک، تنها در دو روز کاری، با استفاده از شبکه وایفای گلوری، موفق شدند در سرتاسر این هتل با هزینهای کمتر از ۵۰ درصد دیگر راهحلهای گسترش وایفای در این هتل و حداقل کابلکشی و دیگر تغییرات ظاهری، شبکهی وایفای را راهاندازی کنند.
رضایتمندی این سازمان و عدم حتی یک گزارش خرابی و درخواست پشتیبانی از زمانک به دلیل خودتعمیر و خودتنظیم بودن گلوری (پارامترهای ثبت اختراع شده)، پس از گذشت دوسال از انجام پروژه، منجمله افتخارات زمانک میباشد.
زمانک و خدمترسانی عمومی
در آستانهی عید نوروز و شروع سال جدید، شهر مشهد هرساله میزبان عاشقانی است که آمدهاند تا سال جدید خود را در جوار مضجع ملکوتی خورشید طوس و در سایهی رحمت ایشان آغاز کنند.
اطلاعسرانی وضعیت ترافیکی مشهد به این حجم از زوار حرم رضوی، کاری بسیار دشوار و دغدغهآفرین برای مسئولین سازمان ترافیک و شهرداری شهر مشهد بوده است.
با همکاری زمانک و این ارگانها، این اطلاعرسانی با بالاترین کیفیت و بیشترین بازخورد، در نوروز ۹۳ انجام پذیرفت. با استفاده از سرویس پیامک صوتی زمانک، تلفن زائران، به محض ورود به شهر، زنگ خورده و وضعیت طرح ترافیک و زوج و فرد اطراف حرم رضوی، به اطلاعشان رسید.
رضایت سازمان ترافیک و شهرداری شهر مشهد بهگونهای بود که این خدمترسانی، از سال ۹۳ به بعد توسط تیم زمانک درحال اجرا است.